Våffeldagen!

Skulle egentligen jobbat idag men mår fan inte alls bra, magen gör sjuktont och jag vill bara spy helatin. Svettas till och från, Vet inte varför men det är på tiden att jag kollar upp det.. Tror jag..!

Kände mig helt jävla död efter att knappt sovit en blund denna natt. Låg mesta dels i soffan med täcket ena sekunden och sedan uten. Gick även ut med Misty på promenix och "svalkade kroppen",  inne vred jag ner värmen och öppnade ett fönster. Duscha hjälpte inte ett skit fast jag hade kallare än vanligt. Låter lite konstigt men tyckte att jag var brännhet, visade sig att jag var kall islt.. det är inte direkt normalt att man känner så, kände mig inte normal direkt heller så .. inte roligt när det är sånna dar.
 
Idag är det Våffeldagen, blir det några gjorda tro? Inte här ialf. Blev Donken-mat och chill vid TV med underbara sällskapet: Kikkan, Ponken samt en liten stund med E ^^
E gick hem efter maten, Misty skulle ut så jag och Ponken följde Kikkan ända hem till Vreta,  
Misty fick en lång runda. Kvällen slutade med film och tjöt med Ponken.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback