Storm.. ?

Vaknade redan vid halv 7 imorse, men tänkte inte gå upp så tidigt denna lediga dag.
Vakna några timmar senare utav att det blåste som fan ute, storm..? Checkade mobilen och hade 8st sms, mest förfrågningar från jobbet, så blev några dagar denna veckan ialf.
 
Gick en lååång runda med Misty, inte så roligt när det blåser som fan och Misty drar för att hon vill in i värmen. Blev att kasta pinne och busa innan vi gick in igen, Var ute en timme typ.
Sen kom Miami och drack kaffe samt åt smörgås, checka vid datan osv. ^^
Nu måste jag fan ta tag i disken, får inte strunta i den hela tiden..
Fått förfrågning om att jobba ikväll men orkar inte idag samt att då måste Misty till Vreta vilket jag inte vill fan. När hon väl är hemma igen får jag massa jobb. NEj, idag ska jag vara ledig!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback