Shit va dagen gick..

Hade ställt klockan på 10 och halv 11, lagom tid att gå upp innan jobbet tycker jag. Hade tydligen somnat om och snegla mot klockan lite snabbt sedan märkte jag att klockan var halv 1..
Shit vad jag flög upp ur sängen, i chocktillstånd kan man säga.
Kände mig inte direkt levande, åt lite lasange och surfa på datan. Tog en dusch och sedan blev det Kaffe och bulle med Kikkan och Ponken. Satt och tjöta ett tag innan det var dags att åka till Jobbet. Ponken var snäll och körde mig för dem skulle ända fram och göra några ärenden i byn.
 
Var en ganska stressigt pass denna kväll, men det gick fort fast jag knappt hann in och äta lite mellan passen. Var färdig strax efter 21. Så fixa lite papper och shit i lokalen innan hemgång.
Väl hemma igen tog jag lite soppa, Kikkan kom upp och tjöta innan vi gick ner till Ponken. Massvis med folk var det där, självklart var jag den enda som inte drack ikväll.. 
Men det blir så när man ska upp och jobba en fredags morgon, så nu har man lämnat festen och ska strax krypa ner i sängen och försöka sova innan klockan ringer.. Lite ensamt är det när man vet att många av ens vänner är under en och festar järnet och Musiken hörs ner ifrån..
*

Så nu säger vi Nattinatt och hoppas alla får en kalasbra natt(:


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback