oh, holly shit!

Det är redan 1 MARS, vart tar dagarna/månaderna vägen egentligen?
man hinner knappt vakna försen det är en ny månad.. igen. Oh holly shit! :0
Fast det är inte konstigt att dagarna går i ett, jag jobbar ju helatiden igen. Jobbar inte ihjäl mig ännu ska ni veta men det är sjukt jobbigt och stressigt som fan varenda dag på jobbet. Inte konstigt att man är sliten och seg efter alla långa pass man har. Glad när jag får 1 enda ledig dag i veckan, fast jag önskar jag hade flera.
Orkar inte jobba 100% om schemat blir såhär, varannan helg är inte okej!!
 
Har chillat hela eftermiddagen/Kvällen med Mandah, gått en lång promenix med vovvarna i detta lilla samhälle. Sen blev det kaffe och några smörgåsrån för att få tillbaks värmen igen.^^
Gött att ha en slappiskväll framför TV, jag orkar inte göra så mycket efter jobbet längre fast ibland måste man ta tag i saker som man borde gjort för lääängesen! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback