Mycket denna dag..

Denna dagen hade jag ett möte kl 13.00 med Chefen på Hagens, skriva på papper och få schemat.
Blir en 65% fast tjänst på mitt förra jobb men på den nya avdelningen som har öppnat. Är inte riktigt iordning där ännu men det kommer bli det snart.. Hoppas man på ialf, mycket som ska göras och fler boende ska flytta in dit samt saker som ska på sin plats mm.
 
Sen blev det en promenix till Vreta, köpte med mig winerbröd så jag och Mammi kunde fika i väntan på att Swampi skulle komma hem efter jobbet. Satt och tjöta om tjänsten, hur schemat såg ut samt att man kan lägga sig mer tillgänglig så man får lite mera i lön varje månad.. hm! xD
Var där i några timmar innan Swampi körde mig hem, blev ICA en snabbis för att handla Påskmust till kvällens mat. Våfflor framför fotbollen medKikkanoch Ponken.
Nu blir det att sova efter den sista kvällspromenixen med Misty. För imorn blir det att gå upp vid 7, ta en promenix och sedan till Hagens för att hjälpa till lite.
Mummsfilibabba! I'm best ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback