Löning!

Denna dagen har man jobbat 8-11.45 på Furuhagen, hjälpte till med morgon arbetet och sedan flyttat boende samt städat rummen. Var lite att göra när man fick ta larm samtidigt Men roligt att allt gick bra och man kände sig nästan som hemma igen. Har längtat efter att få jobba där igen.
Kl 12.00 blev det en tripp till Veterinären med Misty, hon skulle på kontroll och vaccination igen. Hon klippte även klorna som inte var populärt alls. Speciellt inte på höger fram tass, där har hon ont så hon morrade, rullade och gjorde allting för att komma loss men lyckades inte. Blir att hålla extra koll på tassen så att det inte gör ondare osv, då blir det att åka till veterinären igen..
 
En tripp till Ica för att handla middag, sen somna vi gött i soffan. Sov la kanske 3 timmar innan Mammi ringde och fråga om jag skulle med till Vara för att handla mat.
Så blev storhandlig för min del oxå när jag bara tänkt handla lite mat, frysen är proppfull så går knappt att öppna luckorna längre xD haha men gött att man har mat ialf så man klarar sig.
 
Efter man packat upp allting, tog en lång promenix med Misty så blev det att klippa Ponken, Nu chillar jag framför Tv med tända ljus och en filt i soffan. Funderar på en kopp Kaffe nu eller efter sista kvällspromenixen med Misty, som redan sover i soffan. som vanligt ^^
 
 
Köpte dessa gudomligt fina ljuslyktor i Vara.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback