Ingen rolig måndag!

Ingen rolig måndag alls, inte sovit på hela natten. Magen har vart helt fucked up!
Vaknade av en otrolig jobbig smärta i magen, illamående som fan. Trodde jag skulle spy hela morgonen. Kunde inte somna om heller fast jag vart vaken hela natten. :(
Blev inget jobb denna dag alls, soffläge som gällde!
Inte bara jag som var fucked up, Kikkan var lika dan så hon gjorde mig sällskap.
Två sjuklingar som knappt åt någonting, chilla vid TV och kolla på massa sjuka program, mycket matprogram var det oxå, vi Checka i kylskåpet många gånget men hitta inget ätbart!
Det sluta med att Ponken fick komma med färdig lasange som vi alla dela på.
 
Var en härlig chilldag fast man mådde skit och inte gjorde ett piss med än springa på toa stupikvarta. Brukar bli så när man inte mår bra alls. Gött att va hemma och slippa oroa sig över att man inte kan komma in på toan när man jobbar pga att det är så mycket att göra jämt. 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback