I don't care

Shit va trött man var imorsen, ännu en dag man gick upp kvart över 6. Jobba 7-16 denna dagen var inte direkt roligt fan. Massa stress, lite kaos som vanligt och tiden som gick görsegt!
 
Sen när man väl hade slutat fick man gå till Vreta för att hämta Misty, drack kaffe och åt tårta med pappa i väntan på att mammi skulle komma hem från Vara.
Jag och pappa vila i soffa, somna nästa fan men var så intressant på TV att jag höll ögonen öppna, ialf tills mammi kom hem igen. Gick ner och tjöta om allt och inget, drack kaffe och fixa Våfflor till resten av familjen.
 
Kikkan kom förbi en sväng, tog en cigg och lämna gamla kort. Shit va liten var man på dem, sött av henne att spara dem och ge dem till mig. Härliga minnen är det faktiskt.
Kom hem för en stund sen så nu chillar jag och djuren vid go musik och tare lungt. Saknad har man varit, speciellt när dem går efter en och gnäller lite granna ^^ 
 
Denna eftermiddag/Kväll blev inte som planerat direkt but I don't care anymore! Har lärt mig att man inte ska planera för långt fram i livet ändå, blir aldrig som man tänkt dig så.

Mina gnällisar, Dockan och Godiiz
Hoppas alla fått en bra kväll ialf.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback