Full rulle direkt på morgonen..

God efm, idag är det full rulle för min del! Va redan det när jag gick upp ur sängen. Blev en lång promenix med Misty, ringde Mammi fast hon var dock inte hemma just då, Miami kom över och vi snacka ang imorgon då vi ska till Målsryd för att fira våran söta lilla Anna som fyller 20 år (: <3
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 14.00, då kommer Mammi och hämtar mig så blir att dra till systemet för att handa till helgens händelser, sen blir det att jobba ikväll 16-22, efter det blir det kanske att klippa kikkan samt färga hennes hår om vi inte tar det imorn.
Kommer längta tills jag kommer hem ikväll, ska ta mig en kall, go ÖL och bara njuta utav långledigheten samt att det är Påskhelg. Ska kika på kläder som man ska ha imorgon.

Får hoppas alla får en trevlig Påskhelg, Btw. Glad Påsk! ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback