Dagen som sprang iväg

Denna dagen har man jobbat 10.30-16. Gött med sovmorgon fast man vakna vid 5 tiden ^^
Gick upp ganska lagom tid. fast kände mig ändå lite stressad. Gick till jobbet ca kvar över 10, checka in i arbtetstelefonen och kolla vad man hade för schema. Var inte alls mycket på schemat denna dag och det var ganska gött för man var ännu inte levande helt och hållet.
 
Sen när man slutat var Mammi utanför jobbet med underbara Misty, vi tog en ganska snabb promenix till Vreta för att dricka kaffe samt att jag fick lite middagsmat.
Satt och tjöta om allt möjligt i många timmar innan Swampi fick köra hem mig där Kikkan & Ponken redan väntade. Blev att kolla på film hos Ponken, The Hobbit. Sjuktbra! (:
Osten är min favorit verkligen, tjock och go! ^^  Sluta med att vi satt hos mig och tjöta några timmar innan det var dags att dra sig mot sängen. 
 
Blev en väldigt lyckad dag med underbara grannar!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback