Bakfull eller sjuk..!?

Denna dagen mådde jag inget vidare fan. gick upp efter kl 15, tog en promenix med Misty fast jag trodde jag skulle spy ända sen jag gick upp ur sängen.. Fyfan att man ska vara levande denna dag. Känns som om man lika gärna kunne gått och begravt sig själv för att slippa göra ett skit.
PGA
att inte kroppen hänger med.
Mådde så dåligt att jag funderade redan efter jag vaknat samt hela kvällen på vad jag skulle göra åt saken, fanns det någonting som kunne hjälpa en.. eller var man bara så jäkla bakfull?!
 
Mina kramper i magen har börjat igen, får dem ganska ofta fan så funderar på om det är all stress och skit som händer runt omkring helatin.. Vad kan det annars vara.. ?? 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback