Tankar som flyger omkring..

 
Det finns någon sanning i tanken att det finns viktigare saker i livet än pengar, vänner och familj. Vad skulle man göra utan dem vid sin sida, jag skulle inte klara av vissa dagar alls. Jag skulle låst in mig och isoloerat mig från omvärlden helt, speciellt när hela världen faller i bitar. 
Är glad över alla underbara vänner man har, alla dem som bryr sig fast man inte alltid tänker på det. Ibland kan man bry sig för mycket om någon så allting blir fel. Sånna tillfällen är dem man önskar aldrig hände, alla ord man sa och saker man gjort, bara var en dröm man vakna upp ur.
 
Man kan aldrig veta hur mycket kärlek personer kan ge eller har gett försen det är för sent, när man tänker tillbaks på olika tillfällen som hänt i livet och inser vad det egentligen hade för betydelse. Jag tänker ibland på hur det kunde varit annorlunda om man inte gjort saker på det sätter man gjorde, inte sa exakt det man sa just då utan gjorde någonting helt annat. Hade livet sett annorlunda ut eller hade det varit detsamma som nu?
Ingenting man kan svara på och inte heller få reda på, men det finns saker man önskar att man kunde ändra på och saker man önska att man gjorde fast man inte vågade.
 
Nej, nu ska jag inte sitta här länge och skriva om alla tankar som flyger runt i min hjärna just nu, det är alldeles för mycket så det kan lätt bli fel.
 
Keep moving on, even when it's hard sometimes. you'll be okay someday


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback