Uppdatering och tankar..

http://www.youtube.com/watch?v=Fo5Bd1rpW7s
 
Har haft en trevlig helg med dem underbara vännerna man har, Party hela fredagen verkligen. Dock var man inte nykter på lördagen men vad spelade det för roll när man ändå var med sina vänner och hade skoj. Igår var en ganska chill ag förutom muller och ösregn.
Fick träffa E igen, roligt att prata lite men kändes lite konstigt efter allt som hänt så vet ej vad jag längre ska tro om allt.. Vad är sant och inte, vem är falsk och inte, vad kommer att hända i livet, kommer vi vara vänner verkligen?
 
Just nu är jag lite förvirrad, vet inte vad jag ska tycka och tro om allting, ska jag vara ledsen eller glad? Tänker på mycket och saker som inte spelar någon roll längre. Vet inte om jag orkar bry mig ett skit om någon längre, vet ialf att jag måste släppa taget om den jag älskar...
 But Sometimes we have to do it anyway..


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback