Tänker för mkt..?

Me and my Love, Misty 
 
Mys i soffan innan sovatime, många tankar flyger runt i huvvet på en idag. Varför ska man tänka så mycket på allt och inget? Önskar att man ibland inte tänkte alls, inte tänkte tillbaka på saker och ting tan bara "chilla på livet" och leva i nuet. Men det är svårt när tankarna är dumma.
Glad att jag har mitt lilla hjärta
hos mig som sitter i fotöljen med mig
Jag funderar på hur jag ska hinna med allting imorn. Tiden kommer kanske inte räcka till med allt jag ska hinna med efter jobbet. Det återstår att se xD


Kommentera inlägget här:
2013-07-25 22:28:22 http://darknesta.wordpress.com

Du kommer allt hinna gumman, och imorgon kväll kommer vi ha tankarna på helt andra saker. Puss <3

Svar: konstigt nog han jag typ med allting, TACK för en super trevlig partykväll ! :) Var verkligen sjukt mö o goa folk man träffa. ^^ <3
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback