simma eller sjunk...

Idag har man varit iVreta hela kvällen, hjälpt Lillebror att packa samt rensa bland hans saker. Han flyttar om precis en vecka till Målsryd med flickvännen Anna. Tiden går fort verkligen, han har blivit vuxen och ska redan flytta hemifrån. ^^ Kommer inte träffas så ofta längre men som tur är kan vi spela xbox och tjöta med varandra där efter som vi inte kommer ses direkt.
 
Nu har jag röjt på TV bordet och ska ta bort skit från sofforna för imorn kommer jag slänga alla på tippen, ska få en ny soffa o två fotöljer islt ^^ Kommer passa in bättre här oxå samt att det är skin möbler. Så nu göttar jag mig med en öl, har ännu semester så vrf inte ;)
 
 When you wake up you will se..



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback