Mungis

Man tänker tillbaka på alla fina och underbara minnen man har skaffat ihop, det är hemsk att det skulle sluta såhär men ibland är det bäst. Bäst för båda två och jag accepterar det, tycker det är bra gjort att du tog steget men inte att du blev en annan person för mig, som gör mig förvirrad och får mig att vara ett fån pga att jag inte fattar någonting ibland. Men vi behöver detta känner jag, fast jag egentligen inte vill inse det själv så har jag gjort det nu....
 
Är glad ialf för alla minnen och stunder med dig, då jag har mått som bäst verkligen. Saknar det men jag vet att det inte är någon ide att önska tillbaka till den tiden, för den tiden är redan förbi nu. Så är det, lär dig leva med det intalar jag mig själv varje dag fast det är jobbigt. Försöker stå på egena ben, förstå att du aldrig mer kommer att vara här, vara hos mig som du en gång var. Jag är glad att vi skapade allt vi gjorde speciellt Mungis, då tänker jag på när vi var i Dalarna ihop. En härlig helg ihop som jag älskade.
 
Jag önskar att du fortfarande kommer att vara min vän, men förstår dig om du inte skulle kunna vara det fan. Så mycket du har gjort för mig men ändå fått massa skit utav mig. Jag ångrar att jag vart sån mot dig och kan inget annat att göra det samt att säga förlåt Nörden.
 
Jag är verkligen ledsen att det har blivit såhär mellan oss men det är ändå bra att få ett avslut på allting, även om vi inte kommer att vara vänner mera, vilket sårar mig extremt och gör mig ledsen men jag försöker tänka på annat varje dag för att det är bäst så, det vet jag. Ska inte älta mera och önska att du kommer tillbaka för nu vet jag att du aldrig mer vill se mig eller vara min vän igen..
 
Jag kommer alltid att minnas alla bra stunder med dig, allt knasigt vi gjort ihop och hur roligt vi hade. Så glad och lycklig jag var med dig är sjukt fan. Saknar dig, saknar oss extremt. Jag hoppas att du förstår att jag vill dig väl och accepterar ditt val du gjort men du kommer alltid finnas i mina tankar och speciellt i mitt hjärta, för att du har verkligen förändrat mig och jag glad är jag över det. Tack Nörden :)
 
Jag älskade dig då lika mycket så som jag älskar dig nu fast jag måste förstå, förstå att det aldrig kommer att bli vi två igen....


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback