Jobbkväll..

Hejsvejs i lingonskogen, idag var det inte alls roligt att vakna. Hel genomsvett och tårar som rann. Mådde verkligen skit och ville inte gå upp alls men var illa tvungen för jobbar kl 14.
Önskar att jag hade mod att berätta vad jag känner och tycker om allting men det tar emot, känns som om alla tycker det är jobbigt för att man mår så dåligt, finns inget man kan göra åt saken heller mer än att försöka vara glad med ett leende på läpparna och vara positiv. Vissa dagar är betydligt mycket jobbigare och då vet jag inte vart jag ska ta vägen alls, gråta till sömns och vakna i tårar, hur bra mår man då?
 
Svårt att förklara hur dåligt man mår, hur mycket man saknar en person man levt ihop med i några år. Att allting bara tog slut, som en bergodalbana. Vill man verkligen åka en gång till och hoppas det blir bättre denna gången eller lägga allting åt sidan och ta första bästa tåget till en annan värld. 
 
Vet inte längre vad jag ska säga, hur jag ska betee mig eller om jag ska skriva vad jag känner och tycker till personen. Man kommer no kanske må lite bättre när man har berättat men man kan samtidigt må sämre pga av att man säger allting, så just nu vet jag inte vad jag ska göra och det stör mig.. får tänka på saken under kvällen men får bli efter jobbet för nu ska jag gå..
 
 


Kommentera inlägget här:
2013-07-31 01:06:53 http://darknesta.wordpress.com

Tänker på dig gumman. Hoppas det är lite bättre nu, hör bara av dig om det är något eller bara om du har lust. <3

Svar: Tack, hoppas det blir bättre med tiden.Tack, det värmer att höra. <3
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback