Förvirrad själ..

Ännu en dag är man förvirrad utav alltind som händer i denna värld, fattar verkligen ingenting just nu. Vad har jag gjort för att folk ska nästintill hata mig och undvika mig..? En fråga jag aldrig kommer få svar på är varför är du sånhär mot mig helt plötsligt, en person jag inte känner längre.. Jobbigt är det verkligen för mår dåligt utav att det blivit såhär, att vi ej är vänner längre. Men får acceptera det.
 
Vet inte om jag har lust att bo kvar längre eller umgås med dem gemensamma vännerna fan, kommer vara sjukt jobbigt och lär ha ångest pga att du inte vill se mig igen. Kommer la överleva utan allting men det kommer vara jobbigt som in i helvete fan..
Kommer aldrig att förstå varför...
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback