Chill i Vreta samt volleyboll i säm ^^

Hejsvejs i lingonskogen, Idag var man vaken redan halv 9 och slängde i en maskin tvätt samt hämta upp allt som redan var torrt i torkrummet. Försökte väcka Misty men hon vägrade så blev att locka med en tandborste för att vi sedan skulle ta en morgon runda. Hon gick inte upp innan 10 ändå, det märktes att hon ville sova länge denna dag men blev inte så. Tog sedan en tripp till Vreta för att käka middag samt tjöta lite granna. (som alltid)
Vid 18 tiden blev det Volleyboll i Säm med underbara människer, denna gången spelade jag faktiskt oxå och det var sjukt roligt verkligen, efteråt grillade vi korv och bröd samt chilla innan hemgång igen. Det var verkligen ett roligt gäng vi blev, mycket skratt och spratt blev det. :)
 
Väl i byn igen blev det att gå hem från Vreta med Misty och sedan tog jag hand om tvätten hemma, men blev oxå att jag möblerade om i sovrummet ^^ Fick lusten bara och kändes bättre såhära. Men nu blir det sängen för min och djurens del, imorn kväll blire jobbtime igen.
 

♥ Dockan och Godis var morgon pigga ialf ♥
♥ Misty fick ett ben utav Ponken och Kikkan ♥
♥ Bäbisarna i Vreta man alltid måste gosa med när man är där ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback