16 Juli 2012 R.I.P Morfar Harry

Den 16 Juli var det 1 år sen då du somna in, minns den dagen så mamma ringde mig när jag var i Dalarna. Vaknade utav att mobilen vibrerade på bänken vid dörren. Har aldrig vaknat utav vibration tidigare, sov inte så jätte bra den natten heller fast jag var med den jag älskade. Hade en underlig känsla när klockan inte var mer än halv 9 på morgonen då mobilen ringde. Mamma grät i telefonen och jag fråga vad som har hänt..? Morfar har somnat in, det högg till i hjärtat på mig och kunde inte sluta gråta. Ringde till alla i familjen. Satt utanför rummet ett bra tag och pratade, grät med familjen ett bra tag innan jag gick in igen. Var glad att jag var med den jag älskade just då men var arg på mig själv att jag var så långt ifrån dig när du var sjuk.
 
Det känns så tomt utan dig! man har minnen och bilder kvar, stunder man alltid kommer att minnas med dig. Ditt underbara skratt, ditt leende och hur mycket du brydde dig.
Jag saknar dig så otroligt mycket Morfar, du kommer alltid vara i mitt hjärta.
Jag kommer aldrig sluta älska dig, min fina Morfar  ♥
 
♥ Harry Arvidsson
R.I.P 16 Juli 2012 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback