oplanerad dag som blev bra!

God kväll eller snarare God nattsömn!
Ligger i gästsängen hos familjen Knasboll i Vreta för att försöka sova.
Idag blev de en tripp till Borås idag med Swanpi, Lillebror, Miami o Misty såklart!
checka lite affärer o handla lite innan hemgång igen,
Sen kom Kikkan hem medans jag packa lite shit inför helgens vistelse i Vreta.
(om jag nu stannar till söndag vill säga)
vi chilla i väntan på att mitt hjärta skulle komma hem så jag kunne låna tågkortet.
Fick en present utav hjärtat. en zippo tändare med en fjäril på, blev så glad.
Den är jättefin! Tack älskling! <3 :)
Hjärtat o hans vänner ska sitta hemma o lana i helgen, dem ska sitta o spela WOW, drf vill jag ej va hemma. Ganska tråkigt om man inte spelar själv samt att man känner sig lite i vägen för dem ^^
 
Vid halv 8 gick jag o Kikkan till affären för att handla lite dricka o snacks till kvällen i Vreta.
kolla på bilder från Nyår o sega i köket tills mammi o Della kom hem från Disney on Ice.
Här är godingen som är trött o megaglad! ^^ <3
sen så åt vi lite kvällsmat, drack kaffe o tjöta tills de var dags för alla att lägga sig för att sova.
Nu ligger jag här o hoppas jag kan sova, är inte van att sova utan hjärtat som håller om mig.
Får trösta mig med att jag delar rum med Della o Misty inatt ^^,
 
Hoppas ni fått en go dag oxå.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback