Nytt år, nytt liv eller?

 
Det är många saker jag ångrar här i livet, saker som man ändå inte kan ändra på.
Allt har gått för snabbt, känns som om jag inte känner människan alls.
Den människan är ialf inte dem samma jag en gång lärde känna
Det är jobbigt att inse hur livet man vet om personen, hur ensam man är fast ändå inte.
 
Jag har tröttnat på allt totalt, vill vara ensam igen
leva mitt eget liv utan att någon lägger sig i eller blir sårad
allt blir ändå bara fel vad man än säger eller gör
kan bero på att man säger saker och ting på fel sätt
gör saker på fel sätt och allt går mot sitt slut
 
Hur ska vi kunna veta vad som sårar, är kränkande och gör en förbannad
om man inte tänker innan man pratar?
man måste lära känna människan innan man gör någonting, som t.ex blir ihop med,
 
Jag sitter och tänker jämt på hur jag ska göra,.
min hjärna förvirrad mig, mitt hjärta förvirrar mig
vet inte vad jag ska tro på, lyssna till eller vad jag ska göra åt allting.
känner mig vilsen och ensam, vill ingenting längre
 
Nytt år, Nytt liv.. när börjar det hända saker som förändrar livets utseende tro?
Vet ärligt talat inte, känns som om jag gått ner i deppstadiet..
vet inte om någonting är värt allt besvär längre
 
stänger in mig i mina tankar som förvirrar en, lever i en fantasi som aldrig kan bli verklighet
när ska allting bli bra, när når man slutet
Idag, imorn eller kanske aldrig .. ?
ensamheten blir större för varje dag som går
kan inte sova, finner ingen ro längre.
känner ingen trygghet alls, tårar kommer sakta
minnen som trängs bort, till slut är dem instänga så jag inte kan dem finna
vilket är lika bra, för vill inte minnas längre idag
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback