Lördag ^^,

 
Denna dagen har man jobbat 7-16, var en man kort så blev lite exrta att göra.
sen skulle man till företags cupen en sväng i simhallen men tyvärr orkade jag inte.
Mötte mamma efter jobbe o snacka lite, sen gick jag till Ica för att vänta på söta Izza ^^
Gick hem o chilla x-antal timmar innan vi orka göra någonting.
somna typ i soffan, så trött är man efter jobbet varje gång..
 
Tog ett tag innan man orka ducha o fixa sig inför kvällens händelse.
Wargman o Mandah kom upp en sväng på några öl, satt o lyssna på musik o tjöta.
Senare gick jag o Izza på förfest, hon skulle till Kärven denna kväll men inte jag.
Var roligt att träffa alla fest människor, längesen man såg vissa så de va exrta roligt.
 
Sen när alla skulle dra sig mot Kärven gick jag hem o sov islt, orkade inte med mera denna kväll.
Blir så när man ska jobba kvällen dagen efter, då orkar men inte vara uppe natten lång.
 
Tack för en superbra kväll, behövde detta verkligen :) <3
 
Söta Izza o knasiga Bäcca
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback