Live goes on

 
Idag har man inte gjort mkt mer än var deppig
Glad att Edde hjälpte mig att fixa datan så jag kan blogga o surfa.
Har vart med Mandah, sen myskväll med henne o Kikkan
Misty är i Vreta hela helgen pga att man jobbar
 
Är lite deppig pga allt som hänt
det gick så fort att jag inte hinner tänka klart
Men livet går vidare, man måste blicka framåt men det är svårt
 
Glad att det finns vänner omkring en så man slipper vara ensam
klarar det inte, kan knappt sova längre
ska strax lägga mig o försöka sova så man orkar jobba imorn bitti
 
Saknar värme o närhet, kommer tårar utav saknaden från dig
glad att vi ska försöka vara vänner
om det går vill säga, kommer va konstigt o svårt för oss båda
men detta är som sagt bäst för oss båda som du sa
Du ska veta att du alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta o minnet
Tiderna med dig var dem bästa
Tack för alla minnen o underbara tider jag fått ha med dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback