fy f**n!

 
Svin finns det gott om kan jag lova.
Trodde jag hade hittat min kärlek, man hade fel!
Han lura mig så som alla killar gjort,hur ska man kunna lita på någon när man alltid blir sårad?
Jag kommer aldrig mer kunna lita på en kille igen.. fy F**n säger jag bara.
 
Jag litade på dig, jag öppnade mitt hjärta o själ för dig men vad fick jag tillbaka?
jo, massa jävla skit..
gråter sönder pga att jag förlorat den jag verkligen älskar.
tydligen så är jag bara em vän o allt va skitsnack, snacka om att det sårar en,.
 
Vad ska man göra med sitt liv nu?
gå vidare, låtsas som om ingenting har hänt.. de går ej.
kommer stänga in mig i lägenheten o inte vilja se någon alls längre.
så jävla sårad man blev går ej att beskirva i ord..
 
Nu lägger jag ner allting, pallar ej mer svin i denna värld fan!
Tack för all fantasi du gav mig o mina djur!
 


Kommentera inlägget här:
2013-01-23 07:41:50 http://byinspo.se

Men fy... kan jag ringa dig idag? <3 om du orkar vill säga...

Svar: Bara att ringa, är vaken för det mesta nu så. <3
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback