En natt utan sömn

 
Ännu en natt utan sömn, har svårt att sova själv
speciellt nu efter allt som hänt
vet inte vad jag ska göra, vet inte hur jag ska orka 
utan dig vid min sida, känns konstigt o extremt tomt
din närhet o värme finns ej längre kvar
 
Jag funderar hela tiden på hur det kunne bli såhär
vad som egentligen hände o när
är det något man gjort, vad det något man sa?
hur kan allting sluta bara såhär,
just nu kändes det som om allting var bra
jag var lycklig o glad, men sen gick allt i kras.
 
 
 
Hur ska man kunna börja leva igen, bygga upp ett liv utan dig tätt intill
svårt är det, jobbigt kommer det va
men måste ändå försöka släppa taget o gå vidare med livet
det är ändå det bästa som du sagt
att jag måste accepterat, men hur kan jag görat
när jag verkligen älskar dig mest av allt .. 


Kommentera inlägget här:
2013-01-26 15:01:58 http://exeggutor.se

When you cry then I wipe away all your tears.
When you are scared, I will fight away your fears.
I'll hold you hand through everything.
You are not alone, you still have all of me. <3

Svar: <3
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback