tiden går segare och segare

Hur kan tiden gå så segt när den innan har flygit iväg?
Är det bara för att man är ensam och inte har någon hemma längre, inte äns hunden är hemma.
jobbigt att man känner sig så ensam ibland fast man ändå tycker det är helt underbart.
 
Idag gick jag la upp vid 13 tiden, tog en promenix, fixade middag och mat till jobbet.
Sen satt jag mest och vänta på att tiden skulle gå, gick 20 min innan jag började.
Var görhalt ute verkligen, höll på  att vurpa stup i kvarten. Hoppas ingen såg mig denna kväll.
Sen har hela kvällen på jobbet gått segt, haft mycket att göra men tiden har stått still.
När man väl var hemma igen fixa man lite mat och chillar vid TV.
Blir att strax lägga sig och försöka sova, Jobba imorn bitti och vid 17 tiden kommer Izza :)
 
I hate that I feel so lonely without you, but I feel good when I'm not with you all the time..
What's wrong with me?

no moments, memories, and love.
how can I get back everything that makes me happy?



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback