suck..

Kul att man vaknar helt jävla kalltsvettig och feber på det :(
Gick upp 06.20 och kände jujävla varm o äcklig jag kände mig.
Fick ringa till jobbet och sjukanmäla mig.. knappt sovit och värktabletter hjälper inte heller fan.
dem tyckte jag skulle ta 2 alvedon och jobba, men fan hur skulle man orka när man mår som sämst denna lördag morgon?! Säger bara SUCK..
huvudet värker som fan, fryser och svettas hela tiden. ORKA inte att vara sjuk nu!
Skulle jobbat delad tur idag, 12 timmar totalt men kroppen har lagt av fan. Skulle sen till Mammi och fira henne samt festa direkt efter jobbet, men får se hur det blir med det denna kväll.
annars kikar jag förbi henne imorn efm och grattar henne, de är då hon fyller år.
 
Näh, nu funderar jag på att sova innan en varm dusch, hoppas man vaknar och mår bättre.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback