mkt på en o samma dag :)

 
Idag har man varit på Kalas i FKP, fira Della lite. Hon fyller 10 år på onsdag :)
Börjar bli stor nu, samt växa mer o bli längre än mig. haha
Söta Izza fick va hemma med Misty :)<3
Var roligt på kalaset, busa med alla barna o fika massa gott Sis o alla fixat.
dock inget roligt väder vi har, massa SNÖ! 
 
När vi var hemma igen åt vi pizza vi köpte på vägen hem
Chilla vid musik innan Izza skulle hem. Miami kom oxå över o var sällskap ;)
 
Haft en bra dag som gått ganska snabbt, Nu sover mitt hjärta gott i soffan breve mig, så trött hon är.
Blir strax att krypa ner i sängen o se en film kanske o hoppas man somnar.
Är dock ganska pigg fan, kollat på gamla bilder o lyssnat på musik som ger minnen.
 
Hitta ett gammalt kort, samma dag som jag, fiffi o Marcus krocka med ett vildsvin.
-
kanske borde ha sån frisyr igen? ^^
 
 


Kommentera inlägget här:
2013-02-11 00:50:30 http://byinspo.se

Älskar denna frisyren på dig gumman! Tack för idag <3

Svar: Tack, samma här fan :)tack själv gums <3
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback