Måndag, ledig dag

Gött att ha en Ledig dag igen, känner mig fortfarande slut efter helgen och denna feber man har till och från.
Låg mest i soffan och chatta lite på fb med folk, kolla på TV samt filmer som E hjälpte mig med :)
Tack, guldvärd att jag nu kan komma på TV via mobilen. ^^
 
Denna dag är seg verkligen, orkar inte göra någonting direkt.
Mandah kom upp och tjöta en stund, sen gick vi till affären och handla lite.
Sen bosatte jag mig i soffan som innan med täcke och kuddar. Leta efter Mistys kedja ännu en dag
men utan resultat såklart. Undrar vart fan den kan vara någonstans. Kommer la fram en dag snart hoppas jag.
 
Älskar Cilldagar verkligen, fast dem kan var långtråkiga imellan åt 
Gottesuget fanns denna kväll, sluta med dipp och morötter.
Som även lilla Misty älskar så hon fick en egen liten skål :) <3
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback