Långtråkigt innan jobbtime!

Hejsvejs, tiden går segt när man går upp tidigt innan man ska jobba.
idag jobbar man 15.45-21.45, inget roligt i detta snöväder direkt men får la gå.
Fått ett schema nu ända till 9 Mars, vilket är gött men långa pass hela tin tyvärr "/
 
Nu funderar jag på vad man ska hitta på innan jobbe, har ätit, duschat o druckit kaffe.
Checkat lite på nätet o funderar på om man orkar träna lite eller inte.
Har sjukttråkigt verkligen o finns inget man direkt kan göra innan jobbe.
Ska fixa mat strax som jag ska äta ikväll, väntar samt på att mammi ska vakna.
Misty kommer troligen hem redan idag så söta Izza ska få va hundvakt medans jag jobbar ^^
 
 
 
Kommer bli en fullspäckad helg för min del, undra hur jag ska orka med allting xD 
Hoppas man får roligt o umgås med dem underbaraste vännerna som finns!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback