Bra dag trotsallt

Hejsvejs, denna dagen har varit helt okej. Har fått allting tvättat, äntligen säger jag bara. Var på tiden nu.
Gick till Vreta kl.13 för att äta middag hos familjen Knasboll, träffa Della och tjöta lite.
kl. 17 mötte vi söta Izza på ica, vi handla massa chips, dipp och Cola till kvällen.
Hade slutat dricka Cola men föll tillbaka, är beroende igen ;(
 
Tog en liten promenix med E, roligt att se han igen verkligen och det var härligt att se hur både han och Misty blev glada när dem fick träffa varandra igen. Ganska längesen nu faktiskt.
Blev att kolla på en "asigt" bra film med Izza, Pitch Perfect heter den. Rekomenderas att se!
Nu chillar jag lite vid datan i väntan på att Mandah ska komma upp med en present ^^
sen tänkte jag faktiskt att jag ska träna lite och efter det blire en sista kvälls-promenix med Misty innan sängtime.
 
Blev en bra dag trots att det är alla hjärtans dag


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback