Helgens händelser ^^

I fredags kom min fina vän Melker till mig och stanna hela helgen   Det var super roligt att få träffas igen, har ju gått över 3 år sen vi träffades  så det var på tiden nu :]  Blev lite äventyr när man fick åka till sjukan i lördags morse pga blodsockerfall,  måste hålla koll på mat-tiderna rejält så man slipper träffa läkaren igen.
Jag är tacksam och glad över att jag inte var ensam då jag föll som en klubbad säl baklänges på toan,  vem vet vad som hade hänt då liksom.  Räckte att man fick åka ambulans och frös som en idiot men nu är man helt återställd kan man säga,  det jag inte riktigt klarar av är att stå på tå utan att hålla i någonting.  
 
Tack för en underbar helg som tyvärr slutade för fort men vi kommer ses snart igen och hitta på äventyr som inte har med sjukhus att göra, hoppas vi ialf ^^  ♡  
 
We will always be close friends, even when we do not meet in years. I am grateful to have a friend like youAgda and Melkers own wacky adventure begins sometimes xD
 
 
Peace Out
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback