Ett hjärta kan spricka, men det forsätter att slå...?!

Tänker så mycket att jag inte vet vem jag är längre, vad jag gör med mitt liv eller varför jag lever detta liv egentligen. Vill säga så mycket till E att jag inte vet hur jag ska kunna säga det för det känns som om att jag säger fel ibland och menar en annan sak och sedan försöker förklara och bara fummlar bland orden islt för att få fram det jag verkligen vill ha sagt. Glad att vi pratade idag, ialf om det lilla jag just ikväll fick ur mig. Jag vill verkligen ingenting annat än att försöka få tillbaka allting med dig, må lika bra igen men jag måste inse att det inte kommer att gå eftersom det redan är för sent antar jag.
 
Hur ska man kunna gå vidare i livet med ett krossat hjärta som ger en smärta och sorg varje dag, försöker vara positiv och glad, tänka på annat än saknaden utav kärleken. Vissa dagar är det svårt verkligen att hålla humöret uppe, men försöker så gott det går ändå. Ibland vill jag bara ligga kvar i sängen, lyssna på regnet eller kolla på stjärnhimlen utanför fönstret, men det är inte alltid man kan göra det. Man måste ta tag i sitt liv och börja leva på nytt igen.. Jag vill inte, jag kan inte och jag orkar inte längre.
Jag vill inget annat hellre än att försöka, försöka ge allting en ny chans igen. En bättre start på ett liv man verkligen kan och vill leva i. Ett liv som inte får en att må dåligt, inte bli sårad så som man alltid har blivit när man öppnat sig för någon. Jag kommer inte kunna öppna mig för någon igen så som jag gjort för E.
 
Jag kan inte lita på någon längre, vet inte heller vilka som är mina vänner eller om jag längre har några kvar, så mycket skitsnack det finns och så olika saker som sägs om allt gör en så extremt förvirrad att man inte orkar ta ett enda andetag till i detta samhälle. Nu orkar jag inte skriva mer, finns så mycket mer man vill få ut ur hjärnan och hjärtat men det gör mig för ledsen just nu, blir att försöka sova och tänka på annat men det är så sjukt jäkla svårt när man är ledsen och att man inte har sitt hjärta här. Tårarna vill inte sluta rinna..
 
 



Kommentera inlägget här:
2013-08-01 02:33:36 http://blossom.blogg.se/design

du vet vart jag finns gumman.. du får komma ut till mig någon dag.. får hämta upp dig eller något, bara att säga till.

Svar: Tack, hade no behövt komma bort från byn ett tag. <3
Bäcka Arvidsson

2013-08-01 14:18:50 http://blossom.blogg.se/design

Tror jag med! Börjar på arbetscenter nästa vecka igen. Så då kan jag plocka upp dig någon dag! Bara säga till! :)

Svar: Okej, jobbar nästa hela vecka oxå men veckan där på funkar bättre för min del. :) <3
Bäcka Arvidsson

2013-08-01 15:13:38 http://darknesta.wordpress.com

Du har alltid mig, kommer alltid finnas vid din sida och du kan alltid lita på mig gumman. <3

Svar: Tacl, är glad för det <3
Bäcka Arvidsson

2013-08-02 00:37:18 http://blossom.blogg.se/design

Absolut, det fixar vi gumman! Får du komma ut & andas lite hästdofter och så drar vi & badar och solar vid en gå damm här borta. Bara tar det chill <3

Svar: Härligt :) Oh, låter underbart verkligen o behövligt. <3
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback