Never care..

Sometimes the person you love just doesn't understand hos much you love them.
 
 
Jag brukar tänka på allt som gör mig glad, får mig att vilja kämpa varje dag men idag är en sådan dag som ingenting kan få mig att vara glad eller orka kämpa längre. Jag är ledsen och nere, orkar inte ha ett leende på läpparna och hoppas allting löser sig när jag vet att det aldrig kommer att göra det mer.
Jag förstår ingenting, verkligen ingenting som händer eller varför det är såhär. Kommer nog aldrig heller riktigt förstå för att det finns inget svar på det antar jag..
 
Jag ville att alla ska vara vänner, men folk hatar varandra, vissa säger upp kontakten bara för att det är bäst så, är det verkligen det just nu så fine. Men kom inte sen och låtsas som om allting är bra, för det kommer aldrig att bli som förut, man kan aldrig bli vänner så som man en gång var innan.
Jag vet att du inte bryr dig så mycket om mig, att jag bryr mig så mycket om dig är egentligen bara idiotiskt. Du kommer aldrig att förstå hur jag egentligen mår över allting, du förstår nog inte heller vad man får gå igenom just nu efter denna situationen man hamnat i ..
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback