Monday It's a good day!

 
Det har varti en härlig Måndag, superbra väder har man haft och fikastunder med grannarna. Sen blev det en tripp till Hudene för att kolla när damerna tränade fotboll. Blev allt sugen på att börja spela igen, har inte spelat på kanske 6-7 år nu och konditionen är kass kan jag lova. Men det är värt ett försöka att pröva på Onsdag, har ju börjat jogga och träna nu så varför inte träna fotboll då oxå? :)
 
Blev en joggingtur med Miami och Misty ikväll vid 21 tiden, nu chillar jag lite innan det är dags för sovatime. Blir att gå upp någolunda tidigt, jogga innan frulle med sega Misty och sen jobbtime på kvällen.
 
Glad att jag börjat ta tag i träningen igen, har verkligen saknat det men ska inte träna så extremt som jag en gång gjort i mitt liv. Nu är det mest för att det är roligt och man får mer energi på dagarna. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback