Miss you and me..

Lämna aldrig den man älskar för den du gillar,
för den du gillar kommer att lämna dig för en de älskar.
 
 
Jag har funderat på saker mellan himmel och gjort,
ställt frågor till mig själv och vissa låter inte klokt för fem öre kan jag lova.
Skriver ner om saker jag vill berätta för dig, det jag inte fick fram igår kväll.
Frågor som gör mig lite förvirrad och får mig att vilja göra någonting åt
men inte riktigt vet ifall det kommer att gå..
 
Tänker mycket på allt vi sa, det vi prata om men det är som jag inte riktigt förstår allt ändå, fast jag hoppas att jag en dag gör det. Bearbetning är svårt, speciellt när man måste göra det själv då man inte vet vem man kan lita på, vem som orkar lyssna på allt man har på hjärtat.
Jag vill inte riktigt ge upp allting vi haft, allt vi skapat ihop men frågan är:
Vad kan man göra åt att det blitt såhär mellan oss
för man kan väll inte bygga upp nya känslor för en person när dem känslorna redan har svalnat
för hur dumt skulle inte det verka, bara för att ena personen är villig att göra allt för en.
 
Känner mig som en egoist som bara vill ha dig tillbaka i mitt liv.


Kommentera inlägget här:
2013-08-01 14:54:09 http://darknesta.wordpress.com

Jag finns alltid här gumman och mig kan du alltid lita på det vet. Du kan berätta allt för mig <3

Svar: <3
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback