Minnen är inte alltid bra..

Tänka tillbaka på minnen och se saker som gör att man tänker tillbaka är inte alltid bra. Man mår oftast sämre efter man sett/läst saker och ting fast det var för längesen..
Läste nyss en blogg, E's blogg om jag ska vara ärlig. förstår varför dina känslor försvann, jag var en jäkla idiot mot dig och jag är ledsen för det, hatar mig själv för det och önskar att det inte blev såhär men vad ska man göra åt det nu, det är redan försent så får acceptera det bara.
Jag vet inte om jag kommer att våga prata med dig och jag vet att du inte direkt vill prata med mig heller så det kanske är meningen med livet.. Jag får låta allting var helt enkelt, lära mig att leva ett liv utan dig men det kommer vara sjukt jobbigt.
 
Ibland mår man bra, ibland mår man verklien skit. När jag mår skit stänger jag inne mig hemma med djuren och dricker.. tyvärr har det blivit så ofta nu för jag vet inte vad jag ska göra, känns som om att man mår bättre när man inte är nykter, men jag vet att jag har grymt mkt fel när man tänker så. Vill inte umgås med mina vänner längre, vill knappt vara med familjen eller jobba, allt är så jäkla jobbigt att jag bara har lust att flytta här ifrån och lämna alla, precis just nu.. Alla minnen och vänner vi har krossar mig totalt fan!
 
-

 


Kommentera inlägget här:
2013-08-05 03:24:02 http://blossom.blogg.se

Jag lovar att jag ska försöka hjälpa dig igenom det här!

Svar: <3
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback