Jobb och chill kväll :)

Min älskade hund Misty

 
Som vanligt jobbar man och står i, känns som om man aldrig är ledig alls längre. Har börjat att ta extra turer så jag slipper vara hemma ensam. Ibland vill man vara ensam men oftast inte, man vill ha någon som bryr sig om en, älskar en för den man är. Man får tyvärr acceptera ibland att känslorna inte är besvarade och man ska inte gråta över någon som man inte kan få tillbaka i ens liv igen.
 
Blev en chillkväll med grillning i Vreta med Mandah, Ponken och Warg. Charlie kika förbi en stund och joina oss ett slag. (Ska passa familjen Knasbolls katter i helgen pga att dem är i Varberg på konsert.)
Har precis kollat klart på filmen Rain Man med Ponken som sällskap. Sjukt bra film verkligen, som är värd att se! Nu blir det att sova för min del så jag hinner med en tripp till Vreta innan jobbet samt släppa ut Miamis katter vid middagstiden, om vädret är bra :)   Nattinatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback