Back again..?

Hejsvejs alla i denna konstiga värld, I'm back only this day!
 
Hänt mycket och ingenting utanför bloggen, chillat mest med underbara människor och jävlas med Mr G på jobbet som vanligt. Mycket drickande har de blitt och ensamtid men behövligt, tror jag har gått vidare i livet med tanke på allting. Känns så ialf och börjar gå mot bättre liv.
 
Söker lite mera jobb nu och hoppas jag får ett bättre snart, trött på att allting är förvirrande och att man inte får rätt lön, har planer på att dra till Norge och bosätta mig där ett tag. Har även funderar på att läsa upp betygen och sen läsa vidare till ssk, en vän vill att jag ska läsa i Sundsvall pga att han går utbildningen där samt att jag kan bo med honom isf, men får tänka på saken ett tag. ska även satsa på körkort detta år med syskonen, kanske blir i Okt-Nov. någongång. ^^ 
 
Vädret har varit skit det senaste så att man lätt blitt deprimerad, glada att jag har vänner som livar upp den gråa vardagen. Annars hade jag no inte vaknat på morgonen.. Chilla på livet och umgås med dem som förgyller er vardag, för utan dem har man inget underbart liv.
Peace!
 
 All we need is some crasy Love, me and my bestfriends will always be crazy together. 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback