party,party!

Blev en tripp till Vreta för att lämna Misty. Stanne en stund och chilla på altan med Mammi och Swampi, mycket trevlig och dem fick en chock när alla vi kom, goa och glada. ^^
Var sjukt roligt där verkligen, gött att komma bort från lägenheten ibland tycker jag allt. Blir la kanske någon mer gång i sommar för det är underbart att va där samt att då kan Misty vara med ute som inne. Hon blev lite ledsen när vi drorg men troligen hämtar jag henne när jag vaknat!
 
Blev en bra kväll fast man blev sjukttrött innan man skulle på Mandahs och Wargs fest, somna dock i soffan några timmar men vakna till och gick ner en sväng för att träffa folket.
Nu blir det att sova mera, ännu trött och imorn hoppas man på lika fint väder så man kan sitta ute och götta sig medans man är ledig. Hoppas alla fått en bra helg (:
 


♥ Misty chillar med mina solbrillor! ^^
♥ Snygga Mammi fick oxå pröva dem ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback