på väg!

 
God morgon :)
Nu sitter man på tåget på väg till sis o hennes familj i FKP.
Lämna Misty hemma med honey ett tag,
innan Mammi kommer o hämtar henne för att sedan ta hand om henne till på lördag! :)
Hoppas på bättre väder i FKP, för i HJA fick jag fanimej gå till stationen i ösregn..
vilket jag inte uppskattade alls! ;(
 
'Såhär goa är Knatten & Morris när man kommer på besök'
Gillar att ta Mosters saker när hon väl kommer på besök! ;)
*
Söta Dellabella som är stor & går i skolan
Bra på matte är hon, bättre än Moster Becka såklart!  
*
Blen många långa promenixer som inte var direkt välplanerade
Blev att köpa fryspizza med sig hem, var hungrig som fan, vi drack oxå cola såklart när jag hälsar på.
Man blir rätt seg i kroppen efter att ha gått typ i hela FKP med barnvagnen.
 
'Mosters älsklingar som tycker om choklad'
 
Senare på kvällen blev det Tacotime & gott att dricka till
FiffiLiten kom upp, sen satt vi & tjöta om allt möljigt
riktigt roligt att träffas & umgås igen, var några år sen fan
sen var det dags att sova för oss allihopa.
för imorn ska jag åka hem, Nörden fyller år så blir lite fest hemma ^^
 
 


Kommentera inlägget här:
2012-09-20 18:07:36 http://exeggutor.se

Ha så kul! :)

Svar: Tack! :) Det är alltid roligt att åka dit, görtrött när man väl kommer hem igen :) hihi
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback