Nörden är tillbaks ^^

 
Hejsvejs !
 
Ja, Nörden är tillbaka på bloggen med massa uppdateringen om vad som hänt det senaste
är ganska mycket kan man säga, speciellt om helgen nu som varit
 
Kalasbra helg & mycket festande kan man säga att det blivit här hemma
Kan börja med Fredagen, först hämtade jag min hylla som jag köpt för 100 kr på reprisen
sedan blev det en sväng till Vreta för att tjöta lite samt rensa Egons bur
innan det var dags att dra sig hem igen för att duscha & fixa sig lite innan folket kom
fast jag kommer ju aldrig hem tidigare, blir ju att folk hunnit komma
det är dem vanliga gubbarna som alltid är tidiga
väl hemma så gick Prinsen ta Misty på en promenix medans jag tog en snabbdusch
sen vare bara att börja dricka !
Denna dag så skulle vi dricka lite & ha spelkväll här hemma
slutade med att det kom några flera än vad som var beräknat med det gör inte så mycket
fast det blev lite tjafs & glas som sprack, men ändå en lyckan kväll :)
 
Lördagen, alla var sega & bakis från gårdagen såklart
men det hindrar oss inte från att parta ännu en dag
speciellt inte när man skulle se Björn Rosenström <3
Morgonen började med att Kikkan & Tony kom när man höll på att städa från gårdagens Party
Väcka min söta Prins som sov så gott
sedan blev det Pizza med massvis av Cola till
precis när vi åt & sega oss vid TV kom söta Izza hit
skulle ju klippa mig & sedan PartyParty ;)
 
Vi kom inte så långt med drickandet efter Izza hade klippt mig
vi fastna framför TV, det var ju 3 myror är fler än 4 elefanter
ett måste att se, sjukt roligt är det !
När det var slut vare dags att fixa sig lite granna
Ta Misty på en promenix & sedan börja ta en öl eller flera innan det var dags att
bege sig till Parken med snyggtöserna
 
Var sjukt mycket folk där som man kände
träffade mina småttingar som jag var fadder åt när jag gick i 6:an
massa andra folk som man har jobbat med & inte sett på några år

det blev att jag, Kikkan & Izza tog några öl/cider innan vi gick hemåt
kvällen slutade med att det kom fler folk hit, trodde det var efterfest fast det inte var så
men vad gör de, alltid roligt med Party
fast jag tänkte inte på att klockan blev så mycket som 5 på morgonen
skulle ju upp kl 10 pga att det är hundkurs kl. 11-13 på söndagar
det gick bra ändå fast man inte var så pigg som vanligt
 
Dagen/Kvällen slutade med att jag & Misty sov till & från sen vi kom hem vid halv 2
Men det gjorde ingen för Prinsen, han kunne ju få spela i lugn & ro då ;)
Kvällen slutade med att vi somna i var sin soffa framför TV !
 
Så rolig helg har man haft med underbara vänner
behövdes efter att man inte jobbat på ett bra tag nu samt vart sjuk en hel vecka på det
 
Hoppas alla fick en lika rofylld helg som jag fått denna gång ! :)
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback