Jag är...

 
 
Jag är väldigt sur nu förtiden, beror på att jag är trött på allt här i livet
orkar fan inte bry mig mera, vill heller knappt leva
vad tjänar det egentligen till?
Ingenting, absolut ingenting..
 
Vet inte vad kärlek längre är, vart vänskapen finns
Allting är bara skit, vill helst va ensam helatin
 
Vad ska jag göra med mitt liv, vill må bra o ha roligt vissa dar
men det går inte längre, känns som om surheten tar över
suck.. jag tror jag är uttråkad !
 
Flytta o börja om å nytt vore ingen dum ide' 
men det går ju ej när man är arbetslös o pank
får försöka tänka ut någonting annat
som får en att vilja andas, se ljuset igen
så som solen tittar in genom förnstret mitt
värmer o ler mot allting hon ser
ibland önskar jag att solen vore jag
man slapp tänka, man kunne bara va unt omkring allting


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback