Go Kväll :)

 
Go' Kväll ! :)
 
Ännu en vecka & helg som gått igen
shit va tiden rinner iväg
fort nu oxå, kan man inte pausa?!
 
Lite snabbt om hur helgen har varit kommer här ^^
 
Fredag: jobbat dag, hämtade Misty efter man slutat
tog en tripp till Vreta för att äta mat
tjöta lite med Mammi innan vi drog en sväng till systemet
blev lite sugen när hon skulle handla så passa på att köpa lite oxå ;)
Jag & Prinsen satt hemma, hade chillkväll
vilket var gött, va helt själva & tare lugnt
någonting vi verkligen behövde faktiskt
 
Lördag: Städdag här hemma, behövdes göras så kan ju passa på när man har tid & ork
sedan kom Kikkan hit, vi skulle ha filmkväll
slutade med att Prinsen gick till en vän en sväng
jag & Kikkan fixade naglarna, sminka oss lite granna i väntan på att Prinsen skulle komma tillbaka
 
Lite senare på kvällen vid 1 ungefär
åkte jag & Prinsen för att hämta Lillebror som har jobbar på Trollabo
sen fick vi oxå åka till Borås för att hämta Miami som var full & Ville hem
blev en längre resa än planerat så väl hemma igen var klockan redan 3 på¨natten
tiden går fort när man har roligt ju ;)
Kikkan var fortfarande kvar hemma så vi satt uppe & tjöta lite innan klockan blev allt för mycket
skulle ju upp tidigt som alltid för det är hundkurs..
 
Idag har jag & Misty varit på hundkursen från 11-13
sedan gick jag & Kikkan fram för att handla lite granna
Miami kom hit senare för att äta räksallad
sen har vi bara chillat vid TV resten av kvällen
nu sitter jag här medans Prinsen & hans Tvilling spelar NHL på xbox 360
blir snart att ta en promenix med trötta Misty innan det är läggdags om jag inte kommer spela lite jag med ;)
 
 
Hoppas folk fått en lika go helg som jag ! :)
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback