Det flyter på !

 
God Eftermiddag !
 
Idag har man ring massa olika samtal till viktiga personer
allt gick bra, alla svara så nu är allt fixat :)
äntligen säger jag bara
det flyter på i livet efter allt jobbigt som hänt
nu kan jag slappna av lite granna i livet
fast jag behöver mera jobb så jag klarar av ekonomin
men det gör jag säkert när A-kassan kommer igång
 
Nu sitter man & chillar med en kopp kaffe
väntar på Mammi ska komma hit vid 4 tiden & hämta bilnyckeln
senare blire en promenix till Jockes Måleri samt affären för att handla lite granna
 
Vad händer mer denna dag tro?
det återstår att se, nu ska jag ialf njuta av kaffet & lugnet här hemma
 
Lilla Egon för några år sen <3 :)
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:
2012-09-11 11:53:35 http://exeggutor.se

hihihi :D Såå nöjd med designen, blev liksom på pricken DIG! :D <3 Nu blir det roligare att läsa din blogg när du har lite personligare, unikare och roligare design. :D KRAMIS <3

Svar: Jag me, ohja det är verkligen jag nu ^^, hihide var ju tur de, Tack så mycket verkligen :D kramar<3
Bäcka Arvidsson


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback