Tjejkväll :)

 
God Dag! 
 
Då har man jobbat natt igen, var inte så kul direkt när man kallsvettades eller blev asvarm
ingen höjdare när man ska orka hålla sig vaken en hel natt, men jag klarade det ialf.
Var la hemma runt halv 8 på morgonen, tog en promenix med Misty
sen sov jag ungefär till klockan 15.
Var inte alls pigg fan när jag gick upp, hade världens huvudvärk som inte ville släppa
var som att ha migrän, låg i soffan helt död & frös som fan
Nörden tog hand om Misty, gick på promenixer & fixa kaffe.
men det hjälpte tyvärr inte heller :(
 
Senare drog han iväg med grabbarna & festa lite granna medans jag låg kvar i soffan hemma
i väntan på att Kikkan skulle dyka upp, vi ska ha Tjejkväll denna dag ;)
får ju passa på medans gubben inte är hemma, haha!
 
Ungefär vid klockan 20.00 hade huvudvärken släppt, ÄNTLIGEN!
Vi fixde naglarna, kolla på TV/Film & gjorde mat
Blev pasta med carbonarasås såklart. Mums*
vi drack lite granna & tjöta, Chillkväll verkligen.
 
*Såhär blev mina naglar*
 
 
Blått med silver längst ut & en blomma på tummnageln.
Nöjd verkligen, enkelt & lätt att fixa närsom :)

Senare vid 12 typ så kom Nörden hem, full & hungrig som alltid
Kikkans Ponke körde hem honom & stanna sedan en stund
innan Kikkan följde med honom som sällskap till A-sås för att hämtas några
När dem kom tillbaks igen så hade Nörden redan somnat tyvärr
han är så mysig när han är full & ska sova, somna utav att jag & Misty är vid honom
Han håller om en tills han har börjat somna, dvs. snarka.
Misty somna lika snabbt breve honom så lät dem vara ifred i väntan på att Kikkan & Ponken skulle komma tillbaks hit.
 
Var inte uppe så länge, var tvungen att sova så man orka med Hunkursen imorn.
Blev en lyckad men lite seg kväll, gött med tjejkväll ibland.
Tack min söta, bästastevännen Kikkan för en underbar kväll/natt. <3
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback