Tjejkväll med flickorna små

 
Hejsvejs!
 
Idag har man jobbat 7-15. Hälsade på söta Snusfen direkt efter jobbet,
passa på spinga in på Ica och köpte lite snabbmat som jag sedan åt hos henne.
Sen körde hon mig till Vreta, hälsa på Swampi och Mammi lite innan man skulle ta med Misty hem.
 
På väg hem igen gick vi till Ica för att handla slödryck samt cigg.
Izza och Kikkan väntade redan utanför med Nörden hann hem innan mig som tur var.
Kände mig lite seg fan, fortfarande trött efter jobbet men det är la inte konstigt när man cyklar helatin
sen hemma igen skulle Nörden iväg till MR Snuggels för att umgår med grabbarna
skulle ha en grabbkväll medans vi hade tjejkväll här :)
dem skulle komma senare och umgås med oss resten av kvällen.
 
Izza klippte Kikkans hår, eller toppade mest.
Jag tvätta håret och fixade mig lite medans dem höll på.
Sen korka vi upp, spela spel och tjöta skit som alltid.
Kikkans Ponke kom, sedan Skummis oxå.
Mycket trevligt verkligen, tiden gick fort som fasen
helt plötsligt dök grabbarna upp och blev lite mera folk här hemma
blev en lugn fest med lagom mycket folk denna gång.
 
Var en lyckad kväll med underbara vänner :)
 
Gruppbild
*
Izza Becca Kikkan
Hoppas alla fick en lika härlig fredag som vi ^^
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback