suck..

 
God efm!
 
 
Just nu är jag i Dalarna med Nörden o hans tvillingbror, vi ska hämta en TV o lite annat stuff.
funderar på om jag ska gå upp ur sängen elr om jag ska ligga kvar hela dan islt ?!
Det jag egentligen vill är att åka hem igen, fast vi kom hit igår kväll. :s
Känns som att vi inte pallar varandra så mycket mera fan.. vilket är tråkigt men sant.
Vi gör inte ett skit ihop längre, vi bråkar islt för minsta lilla skitsak. :(
Tyvärr så kan jag ej komma hem försen imorn efm, vi har lånat bilen av mammi så dem måste vi ta hem ihop o Nörden är den enda som har körkort utav oss så kan ej ta bilen o dra hem,
fast jag önskar att jag kunne det precis nu ! "/
Näh, ska dra mig in o tvätta av mig lite. sen blire att läsa klart boken jag tog med o kanske en promenix för att fördriva tiden..
Hoppas alla har en bättre tisdag än mig !


Kommentera inlägget här:
2012-10-02 15:38:51 http://keilys.org

<3 kram på dig gumman. Smsar dig senare!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback