Söndag = Hundkurs + Kalas

 
Hejsvejs!
 
Ännu en söndag som gått, redan!
Tiden rinner bara iväg, för fort som vanligt
Idag gick jag & Misty upp strax innan 10, halv 11 åker vi till bitterna på Hundkurs
det var avslutning idag så gjorde typ en hinderbana
Misty & jag vann, fast alla fick pris såklart ^^
Roligt var det & stolt är jag över henne, för det gick verkligen jättebra idag
när alla var klara med hinderbanan så grillade vi korv ute
det var mysigt men lite kallt, inte konstigt med tanke på att det var frost på marken
 
Sen hade Swampi ringt mig, var tydligen middag hos Farmor idag
men missade det för jag var på Hundkursen
missar inte den när jag betalt för det
 
Vi var la hemma vid 2 tiden igen
tog ett varmt bad, eftersom jag frös så mycket & behövde få upp värmen
fixade mina byxor som var trasiga i gylfen såklart,vart annars?! 
redo för kalas
 
kvar över 16 gick vi till familjen Knasboll i Vreta för att lämna Misty
skulle vidare till grannhuset i Vreta på kalas, Tvillingarna fyller år imorn så var kalas idag
Mycket folk, släkten kom som vanligt så man var inte direkt förvånad att det var så många där
 
Vid 19 tiden drog vi oss hemåt, Nörden gick till sin pappa i Vreta & jag till familjen Knasboll
efter att ha tjötat lite granna var det dags att gå till Ica för att handla lite innan man skulle hem till lägenheten
 
Nu har man suttit & betalat räkningar, inget roligt alls fan
panka kan man lugnt säga att vi är nu, hoppas jag får pengar från A-kassan snart
annars vette fan asså om man klarar sig länge till med dåliga löner.
suck, suck & dubbel suck!
 
Nu tröstar jag mig med en Öl & chips framför TV.
rensa Egons bur ska jag snart göra oxå.
sen Chilla resten av kvällen med Nörden i soffan :) <3
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Trackback